Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
ISINIYORUZ..
39,045 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

sentenza serdar1 год назад
şampiyon yap bizi! ceyennemde yak bizi!

Solar Heavy1 год назад
take the journey

j1 год назад
bak maçta susmuyoruz demi sonra bi sey çıkmasın

Dragus #611 год назад
Reis koltukdaki bayrakları herkes alıp maç öncesi herkes dalgalandırmalı

Anti-İst1 год назад
Daha sağlam daha sert daha diri daha sikici haydeee

legenderpf1 год назад
Neyine ısıncan aq malı bi besten yok anca üçlü çekersin böyle 🤣🤣

vkptrabzon1 год назад
Lütfen kimse oturmasın herkes tek yürek ayakta olsun.

S | #SıkıTutununDüşüyoruz1 год назад
taraftar durumu ne abi

B1 год назад
Yönetim bildiğimiz gibi gene bilet çıkmış son 1 saat kala belkide 300-400 bilet daha çıktı şuan

ak güvercin1 год назад
Mehmet’im o kupa İstanbul üzeri trabzon’a inecek inşallah

CARDENOS HUTLEY1 год назад
Biz ısıtıcaz birazdan rahat ol
