Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
İstanbul, 2025'e böyle girdi.
197,468 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

olm havai fişek bile öyle fakir duruyor ki... Suriye de bile yılbaşına girmek daha çok göze hitap ediyor. 😢

Kocaman boğaz köprüsü var az efektif olun aq bok gibi olmuş

bu yıl baya sönük kalmış

Bitcoin Conference 2025 in Las Vegas, NV - May 27th-29th 2025 | Embrace Game Theory

Galatasaray maçı olduğu zamanlar daha fazla kutlama oluyor.

To passiv

Çok ta girememiş gibi ya

Bizim köyde daha çok patladı aq

Yarın 2025in bize girdiğini anlayacağız

allah askına dünyanın en güzel şehirlerinden birine sahipsin şöyle şatafatlı herkesin göreceği bir kutlama yapmak için kimse uğraşmadı mı. üç tane köprün var bir tanesinden havai fişek şovu yapmak çok mu zordu. bir sydneye bak bir parise bak bir de istanbula. yazık ediyoruz

Çok zayıf günümüzde yeni yıl turizm için önemli dubai buna iyi örnek şimdi katar başladı İstanbul ve Antalya bu iki şehrin her sene çok ama çok görkemli girmesi gerekiyor turizm artık genç nesilleri etkiliyor onlar geziyor ülke imajıda genç nüfuslara göre şekilleniyor
