Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
İstanbul, kendini hatırlattı 🥲👇🏻
2,372,491 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Direksyonu sola kır gaz aç kurtar. Bu kadar zor olmamalı araç kayıyor hala frene asılıyor bunun mantığı nedir, ehliyet sadece düz yol ve iyi hava koşullarında kullanmak için değil.

this reminds me of driving through a city

El frenini bilinçsiz kullanmasından kaynaklanıyor.

Cupra sahibi için altın değerinde bir video olmuş @hakki_alkan 😎

hatalı parktan kusur %100 cupra’ya hayırlı olsun

ford şöförü arkadaş aracın kaydığını anladığı anda freni bırakmalıydı istanbul gibi bi yerde böyle bi acemilik yapmamalı

Orasının beşiktaş nispetiye mh saydam sk zemini granit taş eğim yüksek ıslak oldumu jilet gibi olur .. aslında iniş yasak 🚫 olmalı ..

Araba kayıyor amın feryadı hala frene basıyor

Abim neden kayiyor araba buzlumu yerler bir sikintida görünmüyor şaka gibi

4 senedir bu yokuşu kar yağmur demeden passat aracımla iner çıkarım. seni bu ülkeden mahrum bırakan yetkililer bu hasrete son vermeli. gelin yeni yılda vazgeçin bu davan bırakın kavuşalım @vwbinekarac_tr

Burası saydam sokak Nispetiye caddesinde. Kışın bu görüntüler burada çok normal artık alıştığımız için bana normal geliyor
Benzer Videolar
İstanbul kendini cezalandırmak istiyorsan al sana yönetici..
Birol Bey
21,060 görüntüleme • 2 yıl önce


