Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
İşte bu ya…
80,363 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

deftersanat1 год назад
Destek olmak isterseniz.

ossobold1 год назад
👍

Onur Biçer1 год назад
++++++++++1

Paradox⭕️🔴1 год назад
Çok başarılı tanımlama.

merve 🌾1 год назад
Onlar iyi insan olmuyor. İyi insan her hareketini karşısındakine göre ayarlayarak yapar. Net olması sadece ona kpyacağın sınırı belirler. Bahsedilen tanım bildiğin ne istediğini bilmeyen insan yoran tipler. Tek net olan şey tanımda aşırı benciller.

Plume1 год назад
❤️

Hazan1 год назад
👍🏻

Mentally I’m Here1 год назад
- Başardık mı aşkım + başardık güzelim

Sansürsüz1 год назад
"Çok benziyoruz. Çak."

Mehmet Gündoğdu1 год назад
Naval: “Eğer karar veremiyorsanız, cevap Hayır’dır.” Bu doğru. Gerçek istek nettir. Kararsızlık ise doğrudan Hayır’dır.
Похожие видео
“ANKARA’YI BU KADAR ABARTMAYIN YA DAĞ, TAŞ İŞTE..” kuğulu
Ankara Geyik
17,461 просмотров • 1 год назад
