Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
iste o dusus
2,084,556 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Kağan 🦅2 лет назад
Şu düşüşten sonra bişe oldu mu sorusuna nasıl yok dedin amk

protobterus2 лет назад
-La İbo bişey oldu mu?- yohh😂

yasemin2 лет назад
Müthiş bir genel kültür seviyesine sahipsin

TAKO2 лет назад
tesekkurler bilgi yarismasina katilmayi dusunuyorum

emreugr2 лет назад
Kafası kayaya çarpsa suan yoktu bazı erkekler niye böyle yaptıklarında mantık yok

nazli kalaycio | rest era2 лет назад
yoh (opsiyonel)

Jedi2 лет назад
La ibo (ufak bi endişe)

Cubi2 лет назад
Yüksek olduğunu düşünce anladı. Bravo.

Yıldırım Koyuncu2 лет назад
Çukura düşen türk gemideki diğer gemicilerle kavga ettiği için atıyolar. Rahmetlinin ablası davacı oluyor falan da bişey ıspatlayamıyor. Çocuk mesaj atmış ailesine kavga ettik beni öldürücekler diye aslında üzücü bi hikaye

Beyza2 лет назад
Olm yüksekmiş ya la
