Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

iste o dusus

2,084,556 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Kağan 🦅
Kağan 🦅2 лет назад

Şu düşüşten sonra bişe oldu mu sorusuna nasıl yok dedin amk

Фото профиля protobterus
protobterus2 лет назад

-La İbo bişey oldu mu?- yohh😂

Фото профиля yasemin
yasemin2 лет назад

Müthiş bir genel kültür seviyesine sahipsin

Фото профиля TAKO
TAKO2 лет назад

tesekkurler bilgi yarismasina katilmayi dusunuyorum

Фото профиля emreugr
emreugr2 лет назад

Kafası kayaya çarpsa suan yoktu bazı erkekler niye böyle yaptıklarında mantık yok

Фото профиля nazli kalaycio | rest era
nazli kalaycio | rest era2 лет назад

yoh (opsiyonel)

Фото профиля Jedi
Jedi2 лет назад

La ibo (ufak bi endişe)

Фото профиля Cubi
Cubi2 лет назад

Yüksek olduğunu düşünce anladı. Bravo.

Фото профиля Yıldırım Koyuncu
Yıldırım Koyuncu2 лет назад

Çukura düşen türk gemideki diğer gemicilerle kavga ettiği için atıyolar. Rahmetlinin ablası davacı oluyor falan da bişey ıspatlayamıyor. Çocuk mesaj atmış ailesine kavga ettik beni öldürücekler diye aslında üzücü bi hikaye

Фото профиля Beyza
Beyza2 лет назад

Olm yüksekmiş ya la

Похожие видео

iste benim kafayi toparlayacak o ortam
0:33

Sensitive content

iste benim kafayi toparlayacak o ortam

,

357,289 просмотров • 3 лет назад