Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
iste o dusus
2,084,556 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Kağan 🦅2 yıl önce
Şu düşüşten sonra bişe oldu mu sorusuna nasıl yok dedin amk

protobterus2 yıl önce
-La İbo bişey oldu mu?- yohh😂

yasemin2 yıl önce
Müthiş bir genel kültür seviyesine sahipsin

TAKO2 yıl önce
tesekkurler bilgi yarismasina katilmayi dusunuyorum

emreugr2 yıl önce
Kafası kayaya çarpsa suan yoktu bazı erkekler niye böyle yaptıklarında mantık yok

nazli kalaycio | rest era2 yıl önce
yoh (opsiyonel)

Jedi2 yıl önce
La ibo (ufak bi endişe)

Cubi2 yıl önce
Yüksek olduğunu düşünce anladı. Bravo.

Yıldırım Koyuncu2 yıl önce
Çukura düşen türk gemideki diğer gemicilerle kavga ettiği için atıyolar. Rahmetlinin ablası davacı oluyor falan da bişey ıspatlayamıyor. Çocuk mesaj atmış ailesine kavga ettik beni öldürücekler diye aslında üzücü bi hikaye

Beyza2 yıl önce
Olm yüksekmiş ya la
