Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
İstese olurdu 😉🫡
15,633 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

Benim Malkoçoğlum, Battalgazim, Kara Murat'ım dünyaya bedel bond da neymiş

will we ever land on Mars?

Bizim çocukluğumuzun kahramanı olmayı seçti. Mekanı cennet olsun.

Kesinlikle vede efsane olurdu

Keşke gitseydi çok yakışırdı...Bond denilince ilk akla gelen Sean Connery,Roger Moore değil Cüneyt Arkın olurdu

Allah rahmet eylesin mekdnlwrı mekanları cennet olsun..

ATA' UMUDUM GENÇLİKTEDİR DEMİŞ🇹🇷 BAZI YATAY ZEKALARA DERS OLSUN CÜNEYT ARKIN. NUR İCİNDE YATSIN 🤲

Ruhu Şadolsun!

Allah rahmet eylesin vatanına milletine sahip çıkan örnek insan👏🏻

Nur içinde yat. ❤️🙏🏻🇹🇷

Bizim Kahramanımız 🥰
Ähnliche Videos
Sensitive content
FİAT KENDİ REKLAMINI İSTESE BÖYLE YAPAMAZDI AQ İNANILMAZ
burak albayrak
190,706 Aufrufe • vor 10 Monaten
Sensitive content
Semtte 🫡😉
LEVENT ÜMİT EROL
43,440 Aufrufe • vor 1 Jahr
“Bu takımla bir yaz dönemi geçirmek fantastik olurdu, rüya olurdu”
Samedo
19,716 Aufrufe • vor 1 Monat
