Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
It only took one lap.
30,678 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Alex Kerner1 yıl önce
Guy literally has to do nothing and is P1 every week. Truck is illegal cause he never backs this "talent" up in Xfinity

Scotty Rodgers1 yıl önce
Liberals have officially taken over ASSCAR. What a joke

Allen Stanovich1 yıl önce
#HeimTime

Alex Mallula1 yıl önce
Mobile 1 really with the best paint schemes this year

Spot Parker1 yıl önce
Skewed trucks 🗣️🗣️🗣️🔥🔥🔥

Kathy Morgan1 yıl önce
@TRICONGarage ❤️🙏🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸

User1001 yıl önce
Pole!😃

Ernie s1 yıl önce
How about the rest of the lineup? Gonna keep asking every week.

Cody Olmstead1 yıl önce
Why is he still a full time truck series driver? Plenty of people in Xfinity that don’t deserve a ride that should be in Trucks or Arca and he could easily move up.

Q DAWG1 yıl önce
That scheme fire @TRICONGarage


