Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
IT'S CALLED THE SVECH FOR A REASON 🚨
212,806 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Obi, the Panthers fan in Texas2 yıl önce
They gotta name it that now 😭🙏

Carolina Hurricanes2 yıl önce
at this point how could they not?

Durham Bulls2 yıl önce
😱😱😱

𝜗𝜚2 yıl önce
ITS HIS WORLD AND WE ARE JUST LIVING IN IT

Carolina Hurricanes2 yıl önce
@advancedcrier what a world to be living in!

Tony Swann2 yıl önce
The Svech - no other name works! End of story, mic drop.

Phillip2 yıl önce
Clean up on aisle, my pants

Caniac Caryn- Nino Fan Club Prez2 yıl önce
Yeah @NHL ...rename it....

Myles2 yıl önce
THE OG!!!






