Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
It’s good to be back 🔙
78,957 просмотров • 11 месяцев назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

GAVISH11 месяцев назад
שאפו ענק שלא הבאתם את עידו אבניאל כמתראיין בסרטון הזה

Niron Mizrahi11 месяцев назад
החתמה מדהימה! יש חדש לגבי שיפוץ הדרייב אין?

David Zukerman11 месяцев назад
לא יאמן אם היה פה לפני חודשיים אני אלוף המדינה היום.

Harel11 месяцев назад
אחלה טיילר יוסיף קצת שפיות

Matan €🏆11 месяцев назад
אחלה אניס, גרפיקה מזעזעת. מה יהיה עם הפונטים?

mery11 месяцев назад
איך לא הבאתם אותו לפלייאוף ❤️❤️❤️

עמיר גנין11 месяцев назад
אחלה טיילר אניס, אבל לרגע האמנתי שהאולטראס חוזרים.

Roi Zaga11 месяцев назад
יגיע לארץ?

KB11 месяцев назад
חשבתי שזה האיחוד עם העמותה הרבה יותר מרגש

Yoav11 месяцев назад
איזה טרול למיציץ
