Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
It’s good to be back 🔙
78,957 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)
10 Yorum

GAVISH11 ay önce
שאפו ענק שלא הבאתם את עידו אבניאל כמתראיין בסרטון הזה

Niron Mizrahi11 ay önce
החתמה מדהימה! יש חדש לגבי שיפוץ הדרייב אין?

David Zukerman11 ay önce
לא יאמן אם היה פה לפני חודשיים אני אלוף המדינה היום.

Harel11 ay önce
אחלה טיילר יוסיף קצת שפיות

Matan €🏆11 ay önce
אחלה אניס, גרפיקה מזעזעת. מה יהיה עם הפונטים?

mery11 ay önce
איך לא הבאתם אותו לפלייאוף ❤️❤️❤️

עמיר גנין11 ay önce
אחלה טיילר אניס, אבל לרגע האמנתי שהאולטראס חוזרים.

Roi Zaga11 ay önce
יגיע לארץ?

KB11 ay önce
חשבתי שזה האיחוד עם העמותה הרבה יותר מרגש

Yoav11 ay önce
איזה טרול למיציץ
