Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
It's Monday morning!⛅ Sid and Mere say hello. 👋
17,101 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
4 Yorum

Thedave2006 Canada and US StockTalk 🇨🇦 🇺🇸 🇺🇦1 yıl önce
gm have a great day

bigaltoronto1 yıl önce
Sid and who? Does anyone know how to say full words, or sentences anymore?

Joseph Alfonsi1 yıl önce
Good morning BT

Estadio Deportes1 yıl önce
#ExtraCancha HUBO REUNIÓN 🙌 La noche de ayer, el presidente Trump anunció que tendría una reunión con Canadá y México la mañana de hoy. ¿Qué se sabe? Te lo contamos. 👇 #Trump #Sheinbaum #Aranceles


