Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
İyi bayramlar🖐️
52,152 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

aspenderados2 лет назад
Bu özelliği lastik lobisi istemiş diyorlar....

Oblivion Stam2 лет назад
inanılmaz saçma bi özellik

sadece mizah2 лет назад
Hayalimdeki arabayla o hareket yapilirmi hic yaaa.. 🤣🤣 iyibayramlar

özgür dünya2 лет назад
Kurbanı kesip bunun kasasına atıp döneceksin . İki dakikaya kıyma olur😂İyi bayramlar reisim👋

Ceo53.com2 лет назад
İyi bayramlar:)

Berk2 лет назад
Bu aracın A dan Z yapılışını yerinde görmek ve incelemek isterseniz DM den yazın Doğan bey. İyi Bayramlar

𝕍𝕀𝕊𝕀𝕋𝕆ℝ2 лет назад
Broadwayle Bursa'da İzmir çıkışı virajında aynı hareketi yaptım. Hem de 90 la.

0xMrt2 лет назад
Noldu simdi

Bora2 лет назад
Abi işin gücün artistik

Cemşit TiLON 💎2 лет назад
Araba halismi

