Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
İyi bayramlar🖐️
52,152 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

aspenderados2 yıl önce
Bu özelliği lastik lobisi istemiş diyorlar....

Oblivion Stam2 yıl önce
inanılmaz saçma bi özellik

sadece mizah2 yıl önce
Hayalimdeki arabayla o hareket yapilirmi hic yaaa.. 🤣🤣 iyibayramlar

özgür dünya2 yıl önce
Kurbanı kesip bunun kasasına atıp döneceksin . İki dakikaya kıyma olur😂İyi bayramlar reisim👋

Ceo53.com2 yıl önce
İyi bayramlar:)

Berk2 yıl önce
Bu aracın A dan Z yapılışını yerinde görmek ve incelemek isterseniz DM den yazın Doğan bey. İyi Bayramlar

𝕍𝕀𝕊𝕀𝕋𝕆ℝ2 yıl önce
Broadwayle Bursa'da İzmir çıkışı virajında aynı hareketi yaptım. Hem de 90 la.

0xMrt2 yıl önce
Noldu simdi

Bora2 yıl önce
Abi işin gücün artistik

Cemşit TiLON 💎2 yıl önce
Araba halismi
