Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

İyi çorba 😊👍🏻

15,984 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Esra Havaleoglu's profile picture
Esra Havaleoglu1 year ago

Bu çorba ve limonatami ne vardı bu uygulama devam ettirdiği iz için çok güzel ancak daha yenililikci fikirler olabilir perşembe pazarının orada caddeye park yapilmasin köpekleri toplayalım parkları köpeklere ve cafelere tahsis etmeyelim kaldırımlara araç ve ürün yerlestirmeyelim

Taner Altay's profile picture
Taner Altay1 year ago

Ak Parti'nin bedava verdiği yemeği parayla satıp reklam yapmakta sizin gibi utanmazlara yakışır zaten.

Ayhan Reis's profile picture
Ayhan Reis1 year ago

Yahu önceki belediye ücretsiz veriyordu bu çorbaları. Yazında buz gibi limonata, şerbet. Çorba sebilleri hala duruyor. Şeyh fenari, Sultan parkı, Alaybey cami, nurlupınarda.

yiğit's profile picture
yiğit1 year ago

Mansur yavaşın çorbaları daha iyi başkan. Geliştirmeniz lazım

Ulaş KAYADELEN's profile picture
Ulaş KAYADELEN1 year ago

Başarılar...

Gökhan's profile picture
Gökhan1 year ago

Çok teşekkürler sayın başkan.

Bülent Eyüboğlu's profile picture
Bülent Eyüboğlu1 year ago

Adam adam👏👏👏

Yakar Bey (Mr Lawyer)'s profile picture
Yakar Bey (Mr Lawyer)1 year ago

Sayın başkanım peki biz Turgutlu belediyesi olarak ne zaman kent lokantasına ve halk ekmeğe kavuşacağız. Eşitlik ilkesi...

Feride Akturan Eryılmaz's profile picture
Feride Akturan Eryılmaz1 year ago

Bravo başkanım.

Pervin Yavaş's profile picture
Pervin Yavaş1 year ago

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🧡

Related Videos