Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
“İyi ki varsın…”
Комментарии: 7

Merve🪶🪽2 лет назад
Siz de iyi ki varsınız hocam❤️

Efe Yavuzsoy2 лет назад
Bugün göreceğim yakın arkadaşıma durup dururken söyleceğim. Çok güzel bir tavsiye😇Teşekkürler hocam 😇

Psk. Dilek Çiftci Aydın2 лет назад
Kızıma, oğluma, eşime, anneme... Sıklıkla söylerim hocam. Gerçekten mucizevi bir etki yaratıyor.

Gökçen MMZ2 лет назад
Hocam sen de iyi ki varsın 😇

Ebru basaran2 лет назад
Evladıma hep söylerim ama belki de ailemin diğer fertlerine de daha sık söylemeliyim. Ve tabii ki ben de iyi ki varım, çok sık duymasam da kendime hatırlatıyorum arada🤩🤭

Nurcan Bingöl2 лет назад
İyi ki Varsın Güzel İnsan 🫶🙏

A.Mert2 лет назад
Hocam bi agnostik tanıyorum, full saydırıyor İslami değerlere... Tam sizin sevdiğiniz kriterleri taşıyor...
