Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
İzlerken göçük oldum.
126,412 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Bir şey diyim mi bizi utandırmak için yıkılmaz o merdiven. Bak sırf biz yerin dibine girelim diye ha.

test de etti işte, çalışıyor. bir ahmaklık klasiğidir. Mesela 60,000 kişinin yaşayacağı bir kenar mahalle kurulur. Ana yoldan o mahalleye giriş çıkış tek şerit yapılır, çalışma bitince test için kamyonla bir girip çıkılır yol düz ve çalışmaktadır.

İzlerken donatı oldum.

İçinde demir varsa bu merdiven deprem anında çalışır mı sayın mühendis kardeşlerim? Çalışırsa eğer yapılışı çok kolay demektir, hafiftir, her usta yapabilir, ölçüsüde sabit olacaktır.

Demir serilmiş. Duvara epoksi de yapıldıysa bi şey olmaz.

Horasan harcını örümcek ağıyla güçlendirmiş, Epoksi ye mevlüt okutur bu Ağır vasıtalar yapı yaklaşım sınırını geçmez inş

Rıht genişliği sorunsuz 😅 Kalıp ustalarının gözü yaşlı...

Demir donatı olmadan ne kadar dayanır bilmiyorum. Belki de deprem bölgesinde değildir yurt dışında bir yerlerde olabilir. Hem donatı yok hemde beton atılarak ve basamak yapılarak ağırlık yüklenmiş

Adam fıstık gibi Catalan Vault yapmış, eski ve dayanıklı bir merdiven türü bu. Bir de inşaat mühendisi olacaksınız, orayı basar hepinizi terliklen döverim bak.

Sen ancak bizim iş elbiselerini astığımız yerde döversin, o da tozunu almak için. Merdiven sağlammış, katalan işiymiş cart curt. Sen evine bundan yaptır çok bilmiş.
