正在加载视频...
视频加载失败
İzmir marşıda çalıntıymış... :)
9 条评论

iLyAs💛💙🇹🇷🇩🇪2 年前
Yav hicmi müzik kulaginiz yok..ne alakasi var...

Derya Savcı2 年前
Rusların ikinci dünyada kullandığı toplardan biri “ katyuşa” 😅

Liberal Görüş2 年前
İzmir marşı değil bu, İzmir marşının orjinali böyle

Sokrates’in Saldırısı2 年前
Müzik kulağına köpekler işesin😃 Okuduğunu anlamayı geçtim, duyduğunu da anlamıyorsun😃

demokratik xelqler(.)ğalklar tırşıkısi, keledoşu2 年前
Anlamı bilmiyorum ama melodisi aynı demekki bunu baz alıp yazmışlar 😅😅😅😅😅😅😅😅😄

Eyloo2 年前
Daha yeni öğrenmiş olamazsın bu şarkıyı 😅

𝕛𝕖𝕙𝕣 ✌🏻2 年前
:))

hocho2 年前
Marş asıl Enver Paşa için yazılmış bir marş. Kafkasya dağlarında çiçekler açar diye başliyor. Sonra Mustafa Kemal'e uyarlanmıştır. Bunla aynı değil.

Elhas2 年前
Ne alakası var İzmir marşıyla bı şarkı tamamen farklı Arada benzer tınılar var orası doğru Ama ikisi çok farklı ezgiler
