Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

24,750 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

𝐇𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐀𝐋𝐍𝐈𝐀𝐊 ⚖️'s profile picture
𝐇𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐀𝐋𝐍𝐈𝐀𝐊 ⚖️1 year ago

Çarşamba işe girdiysen 38-43 Perşembe işe girdiysen 58-60 yaş emeklilik Adaletli hakkaniyetli bir Kademeli Emeklilik düzenlemesi bekliyoruz @RTErdogan @_cevdetyilmaz @isikhanvedat @avabdullahguler @akbasogluemin @AvOzlemZengin @hby34 @vedatdemiroz #YeterArtıkKademeYasaya

Coşkun Erol #Emad# ⚖️'s profile picture
Coşkun Erol #Emad# ⚖️1 year ago

Emeklilikte adalet istiyoruz bir taraf 40 43 45 yaşinda emekli olacak birtaraf 60 yaşinda böyle adaletsizlikmi olur 1 gün 1 ay sonra işe girmenin bedeli 17 yıl 20 yıl adaletmi kul hakkıdır@RTErdogan @_cevdetyilmaz @isikhanvedat @avabdullahguler #YeterArtıkKademeYasaya

sevgi's profile picture
sevgi1 year ago

Kademeli Emeklilik Elzemdir #YeterArtıkKademeYasaya

Ercan Çetin's profile picture
Ercan Çetin1 year ago

Yok biz ne kadar anlatsakta siz kulak tıkamaya devam edeceksiniz. 1 güne 17 yıl fark dünyada yok. Ekonominin bozulma sebebi biz değil hükümet olarak sizlersiniz. Adalet istiyoruz başka birşey değil #YeterArtıkKademeYasaya

Mehmet's profile picture
Mehmet1 year ago

AYM kararı uygulansın Adaletsizlik ortadan kalksın❗️ #YeterArtıkKademeYasaya

ali⚖️KARAMAN's profile picture
ali⚖️KARAMAN1 year ago

Soruyorum kademeli emeklilik ne zaman çıkacak? @RTErdogan @_cevdetyilmaz @isikhanvedat @avabdullahguler @akbasogluemin @AvOzlemZengin @hby34 @vedatdemiroz #YeterArtıkKademeYasaya

2000LiMağdur⚖️'s profile picture
2000LiMağdur⚖️1 year ago

Mağduruz ortada büyük bir haksızlık var Sihirli tarih 8eylül99 u günle ayla kaçırdık diye; emekli olanlardan yaşça büyük, prim günümüz daha fazla iken neden daha yıllarca bekleyeceğiz?? 17-20 yıl fazla çalışmak neden?? Adil Kademeli Emeklilik hakkımız #YeterArtıkKademeYasaya

⚖️Alper Durdağı's profile picture
⚖️Alper Durdağı1 year ago

Emeklilikte adalet beklenen milyonlarca mağdur var #YeterArtıkKademeYasaya

Ebru İnay Aşık ⚖️ #EMADDER's profile picture
Ebru İnay Aşık ⚖️ #EMADDER1 year ago

Sayın @_cevdetyilmaz Aynı yaştaki iki emekçi arasında 17-20 yıl fark olur mu❓️ Önceden 2 yaş vardı, yine aynı yaş farkının korunmasını istiyoruz❗️ @RTErdogan @isikhanvedat @avabdullahguler @akbasogluemin @AvOzlemZengin @hby34 @vedatdemiroz #YeterArtıkKademeYasaya

TECELLİ EMAD ⚖'s profile picture
TECELLİ EMAD ⚖1 year ago

Kademeli emeklilik düzenlemesi bekliyoruz🙏🙏🙏 @RTErdogan @_cevdetyilmaz @isikhanvedat @avabdullahguler @akbasogluemin @AvOzlemZengin @hby34 @vedatdemiroz #YeterArtıkKademeYasaya