Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Japonlar ağlıyor
1,226,960 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

hz.papi2 yıl önce
@gramtweett yapacağın yemeği de seni de

Uğur2 yıl önce
@gramtweett Japonya halkı

777Osman7772 yıl önce
@gramtweett sumo boy

Ness2 yıl önce
@gramtweett Ben de japon olsam ağlardım japonlar napsın

Pakize Sibel Oğuz2 yıl önce
@gramtweett Japon ağlamaz, harakiri yapar, ki haklıdır..

Sezer The Laker2 yıl önce
@gramtweett Sucuk dediği de 3 harfli market salamı 😀

Rana2 yıl önce
@gramtweett Ben bile ağlıyorum :') sanırım japonlar benimle gurur duyardı!

E. C. Ankh🇨🇦2 yıl önce
@gramtweett Yenilebilecek tek sushi

El Toro2 yıl önce
@gramtweett @YoshiEnomoto_ izle de öğren biraz dostum

Burak2 yıl önce
@gramtweett @ElcinYazz
