正在加载视频...
视频加载失败
Jembayik... 🙃
9 条评论

CAH LUGU3 年前
Video iki dudohno bojone, ben di seneni.... Polae kok koyo ngono, koyo uler jaran...🤣🤣 Udele koyo kawah gunung kelud

Cak Kaji Shuwal Iman3 年前
Tapi kamu seneng kan yo kan, ngaku... 😌

bejo19643 年前
Umur segitu emang lagi lucu - lucunya

𝔸𝕓𝕤𝕥𝕣𝕒𝕂3 年前
Kayaknya Mantan Pemain Reyog nih😅

Johaneffendi3 年前
Wkwkwk...

Mbud3 年前
Cuss gaweee

panggil3 年前
kamu lapo se itu?

Cak Kaji Shuwal Iman3 年前
Heh, bukan aku sipiiit... *jiwit 🤏

ɴœʟ3 年前
umur segini emang lagi nakal-nakalnya
