Loading video...
Video Failed to Load
Jetski’yi tut 😀😀😀
422,306 views • 2 years ago •via X (Twitter)
8 Comments

harun2 years ago
Boşuna demiyoruz "ya Fenerbahçelisindir ya da Fenerbahçe düşmanı" boşuna şunu bunu tutuyoruz demeyin mk gsli adamlar jk tribününe gitmiş Fener gol atınca kafayı yemişler bu ligde her takımın tek rakibi Fenerbahçe'dir

Furkan 🏆2 years ago
@busraayaz1907 Jet siki :)

Jax #AliKocİstifa2 years ago
SEBASTİAN SOKANSKİİİİİİ 🔥🔥🔥🔥

James2 years ago
Bunlar 6s li değil miydi?

Yeterbekardesim2 years ago
soldaki bjklilerden daha cok bjkli gibiydi

Efsane Çubuklu2 years ago
Jet’i bilmem de ski tuttunuz hsjdwhxj

Ahmet Doğan 💛💙🌿2 years ago
Ekranda izledikleri yetmedi gittiler canlı canlı izlemisler...🤣🤣🤣

Ögeday Kağan2 years ago
Bu iki numune GS li normalde hahahah jk desteklemeye Adana'dan İstanbul'a gelmişler 😄
