Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Jetski’yi tut 😀😀😀
422,306 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

harun2 yıl önce
Boşuna demiyoruz "ya Fenerbahçelisindir ya da Fenerbahçe düşmanı" boşuna şunu bunu tutuyoruz demeyin mk gsli adamlar jk tribününe gitmiş Fener gol atınca kafayı yemişler bu ligde her takımın tek rakibi Fenerbahçe'dir

Furkan 🏆2 yıl önce
@busraayaz1907 Jet siki :)

Jax #AliKocİstifa2 yıl önce
SEBASTİAN SOKANSKİİİİİİ 🔥🔥🔥🔥

James2 yıl önce
Bunlar 6s li değil miydi?

Yeterbekardesim2 yıl önce
soldaki bjklilerden daha cok bjkli gibiydi

Efsane Çubuklu2 yıl önce
Jet’i bilmem de ski tuttunuz hsjdwhxj

Ahmet Doğan 💛💙🌿2 yıl önce
Ekranda izledikleri yetmedi gittiler canlı canlı izlemisler...🤣🤣🤣

Ögeday Kağan2 yıl önce
Bu iki numune GS li normalde hahahah jk desteklemeye Adana'dan İstanbul'a gelmişler 😄
