Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Jey might be drunk again 😭😭😭😭 #WrestleMania41
16,177 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Tyson #1fan1 yıl önce
He's making a joke of WWE and winning the championship from someone like Gunther. Being hi or drunk shouldn't happen before going on TV or doing interviews

Estadio Deportes1 yıl önce
SERÁ CUESTIÓN DE TIEMPO 🤷♂️ 'El patrón' habló de la llegada de @PENTAELZEROM a la WWE y mencionó que la llegada de @ReyFenix llegará. Te dejamos las declaraciones. 👇 #WWE #PentaZeroMiedo #ReyFenix

DarkBoy1 yıl önce
We drinkin With @CodyRhodes Again - Jey USO 😭😂😂

Thundr-_-Struck1 yıl önce
But the question is, do you feel him sir?

J C1 yıl önce
If I won the world title at mania I would be too

Donna Maria Dixson1 yıl önce
Yeet

🤎Mood 4 Eva🤎1 yıl önce
MIGHT BE ?!?!? 😂😂😂😂

Kevin Coley1 yıl önce
He geekin 🤣🤣🤣

JAVIO1 yıl önce
Might be? Ja ja ja

Bill1 yıl önce
It’s Jay uso!!!!

Brandon harris1 yıl önce
Drunk as hell lmfao
