Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

⚔️ J-feltet vs. Facebook og AN-kommentarfeltet 😡🤬

10,743 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

6 Kommentare

Profilbild von Mats Vestberg
Mats Vestbergvor 1 Jahr

@JFeltet Bodø Glimt er seriøst en egen rase, fy faen jeg gleder meg til dens fall.

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

- All I Knew

Profilbild von Altmulig og alt er mulig
Altmulig og alt er muligvor 1 Jahr

@JFeltet

Profilbild von Kaptein Rø’ Hvit
Kaptein Rø’ Hvitvor 1 Jahr

@JFeltet Så alt blir som vanlig?

Profilbild von Tommy Andersson
Tommy Anderssonvor 1 Jahr

@JFeltet Jeg mistenker at de som klager overhodet ikke forstår hvorfor. De tror garantert det gjelder kun VAR,evt så forstår de ikke demokrati,og bør slutte å kommentere!

Profilbild von Tommy Andersson
Tommy Anderssonvor 1 Jahr

@JFeltet J- feltet er fantastisk, kamper uten de er bare trist og meningsløst. Nå må snart resten av tilskuerne forstå at de demonstrerer for demokratiet, ikke VAR,støtt saken og J-feltet!

Ähnliche Videos

😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡
0:25

Sensitive content

😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡

Franchezca

20,472 Aufrufe • vor 2 Jahren

Gobierno de 4ta😡🤬😡🤬😡🤬
1:01

Sensitive content

Gobierno de 4ta😡🤬😡🤬😡🤬

jose anton

10,822 Aufrufe • vor 1 Jahr