Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
⚔️ J-feltet vs. Facebook og AN-kommentarfeltet 😡🤬
10,743 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
6 Kommentare

Mats Vestbergvor 1 Jahr
@JFeltet Bodø Glimt er seriøst en egen rase, fy faen jeg gleder meg til dens fall.

Solar Heavyvor 1 Jahr
- All I Knew

Altmulig og alt er muligvor 1 Jahr
@JFeltet

Kaptein Rø’ Hvitvor 1 Jahr
@JFeltet Så alt blir som vanlig?

Tommy Anderssonvor 1 Jahr
@JFeltet Jeg mistenker at de som klager overhodet ikke forstår hvorfor. De tror garantert det gjelder kun VAR,evt så forstår de ikke demokrati,og bør slutte å kommentere!

Tommy Anderssonvor 1 Jahr
@JFeltet J- feltet er fantastisk, kamper uten de er bare trist og meningsløst. Nå må snart resten av tilskuerne forstå at de demonstrerer for demokratiet, ikke VAR,støtt saken og J-feltet!
Ähnliche Videos
0:25
Sensitive content
😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡
Franchezca
20,472 Aufrufe • vor 2 Jahren
1:01
Sensitive content
Gobierno de 4ta😡🤬😡🤬😡🤬
jose anton
10,822 Aufrufe • vor 1 Jahr
