Loading video...
Video Failed to Load
⚔️ J-feltet vs. Facebook og AN-kommentarfeltet 😡🤬
10,743 views • 1 year ago •via X (Twitter)
6 Comments

Mats Vestberg1 year ago
@JFeltet Bodø Glimt er seriøst en egen rase, fy faen jeg gleder meg til dens fall.

Solar Heavy1 year ago
- All I Knew

Altmulig og alt er mulig1 year ago
@JFeltet

Kaptein Rø’ Hvit1 year ago
@JFeltet Så alt blir som vanlig?

Tommy Andersson1 year ago
@JFeltet Jeg mistenker at de som klager overhodet ikke forstår hvorfor. De tror garantert det gjelder kun VAR,evt så forstår de ikke demokrati,og bør slutte å kommentere!

Tommy Andersson1 year ago
@JFeltet J- feltet er fantastisk, kamper uten de er bare trist og meningsløst. Nå må snart resten av tilskuerne forstå at de demonstrerer for demokratiet, ikke VAR,støtt saken og J-feltet!
Related Videos
0:25
Sensitive content
😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡
Franchezca
20,472 views • 2 years ago
1:01
Sensitive content
Gobierno de 4ta😡🤬😡🤬😡🤬
jose anton
10,822 views • 1 year ago
