Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

⚔️ J-feltet vs. Facebook og AN-kommentarfeltet 😡🤬

10,743 views • 1 year ago •via X (Twitter)

6 Comments

Mats Vestberg's profile picture
Mats Vestberg1 year ago

@JFeltet Bodø Glimt er seriøst en egen rase, fy faen jeg gleder meg til dens fall.

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

- All I Knew

Altmulig og alt er mulig's profile picture
Altmulig og alt er mulig1 year ago

@JFeltet

Kaptein Rø’ Hvit's profile picture
Kaptein Rø’ Hvit1 year ago

@JFeltet Så alt blir som vanlig?

Tommy Andersson's profile picture
Tommy Andersson1 year ago

@JFeltet Jeg mistenker at de som klager overhodet ikke forstår hvorfor. De tror garantert det gjelder kun VAR,evt så forstår de ikke demokrati,og bør slutte å kommentere!

Tommy Andersson's profile picture
Tommy Andersson1 year ago

@JFeltet J- feltet er fantastisk, kamper uten de er bare trist og meningsløst. Nå må snart resten av tilskuerne forstå at de demonstrerer for demokratiet, ikke VAR,støtt saken og J-feltet!

Related Videos

😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡
0:25

Sensitive content

😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡

Franchezca

20,472 views • 2 years ago

Gobierno de 4ta😡🤬😡🤬😡🤬
1:01

Sensitive content

Gobierno de 4ta😡🤬😡🤬😡🤬

jose anton

10,822 views • 1 year ago