Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
⚔️ J-feltet vs. Facebook og AN-kommentarfeltet 😡🤬
10,743 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
6 Yorum

Mats Vestberg1 yıl önce
@JFeltet Bodø Glimt er seriøst en egen rase, fy faen jeg gleder meg til dens fall.

Solar Heavy1 yıl önce
- All I Knew

Altmulig og alt er mulig1 yıl önce
@JFeltet

Kaptein Rø’ Hvit1 yıl önce
@JFeltet Så alt blir som vanlig?

Tommy Andersson1 yıl önce
@JFeltet Jeg mistenker at de som klager overhodet ikke forstår hvorfor. De tror garantert det gjelder kun VAR,evt så forstår de ikke demokrati,og bør slutte å kommentere!

Tommy Andersson1 yıl önce
@JFeltet J- feltet er fantastisk, kamper uten de er bare trist og meningsløst. Nå må snart resten av tilskuerne forstå at de demonstrerer for demokratiet, ikke VAR,støtt saken og J-feltet!
Benzer Videolar
0:25
Sensitive content
😡🤬😡🤬😡🤬😡🤬😡
Franchezca
20,472 görüntüleme • 2 yıl önce
1:01
Sensitive content
Gobierno de 4ta😡🤬😡🤬😡🤬
jose anton
10,822 görüntüleme • 1 yıl önce
