Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
jî bo Roja zimanê Kurdî...
8 Yorum

Mehmet Hayri1 yıl önce
@demtv_1 Ker kurre kerana

R☀️J1 yıl önce
@demtv_1 Ez bikutim dagirkera.

FLANKES1 yıl önce
@demtv_1 🤣🤣🤣 sıhet xweş abe adem🤣🤣

Bahoz1 yıl önce
@demtv_1 Adem senin ananın dili senin resmi dilin eğitim dilin bilim dilin olmadıkça sadece statü istemek her gün anana ve Kürt Milletine yaptığın en ufak tabirle aymazlıktır.

Ismail Polat1 yıl önce
@demtv_1 Tamam da adem bey çok güzel bizim hakkımızı savunuyorsun keşke sende sürekli Kürtçe konuşsan!!!

moby1 yıl önce
@demtv_1 Bak bende 2 yumurta 1 sucuk var al sana resmi dil agzina al konuş

miro1 yıl önce
@demtv_1 Eger insan ê kê raşt qesekerd gerek insan vacero rasto.

miro1 yıl önce
@demtv_1 Peki kürtler neden zazaca bilmiyor? ( şıma çıra zone ma nızanê?) Zone xo qesikena dăva nıvan. Feqat gerek kurd zazaki Bizano.
