Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Jigsaw'un Tutarsız Felsefesi
133,304 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

olay sadece yakın-ölüm deneyimi yaşatıp hayatlarına şükran duymalarını sağlamak değil ki, aynı zamanda kendilerine yaşattıkları uzun vadeli veya başkalarına yaşattıkları ve cezasız kalan günahlara karşı bir karşılık getirmek ve bu karşılığın redemptive olabilmesini sağlamak. misal oradan çıkan uyuşturucu bağımlısı uyuşturucuyu, hırsız hırsızlığı bırakıyor o evrende vs.

Jigsaw un seçtiği insanlar alelade insanlar değillerdi. İnsanların çektikleri acıları küçümseyip, alaya alan, acı çekmemişleri topluyor ve onları "acı" ile tanıştırıyordu. Bir hırsız elleri ile insanlara zarar veriyor. Ellerini israf ediyor ve Jigsaw israftan nefret ediyor.

take the journey

Ayrıca film serisi tek kişinin körelmesiyle ortaya çıkabilecek "kaçılmaz" tuzakların oynatılmasını, birden çok insan kullanarak bu felsefesin körelmesi gibi mantıksız sunumla geliyor Ama bu sadece saçmalık, filmler arasında oldukça mantık ve motivasyon kaybına neden oluyor

seriyi bir daha izle bence anlamamışsın

Abi video çek

Ağır depresif sanrılarını başka insanlar üzerinde gerçekleştirmeye çalışan ve sonrasında empati bekleyen bir görünümdeydi ancak alt metinde yaptıkları sadece birer oyundu. Basit gözüken ancak çok derin pir psikopat işlemesi. Müthiş bir seri.

Son filmi izlemedi galiba jigsaw herşeye kanser tedavisi yalanıyla insanların elinde avucunda kalan herşeyi alıp sahte tedavi uygulayan ve umutsuz insanların umutlarını herşeyini alan bır gurupla başlıyor herşeye! Ve sonrasında insanlara kötülük yapan kişilerin hayatını kaydıriyo

O kadar başarısız ki, kendi yanındakiler guya testi geçmiş olanlar bile onun felsefesini anlamayıp, tuzakları ölümcül şekilde hazırladı. Sonra o öğrencisini, başka öğrenciye öldürtdü falan filan. Peki arada ölen insanlar? Yok onlar npc, onlar hakkında konuşmuyoruz.

Yeni video sal ısda youtubea

Aynı şekilde düşünmüyorum jigsawın seçtiği kurbanlar her zaman hayatla sıkıntısı olan kişilerdi suçlular uyuşturucu bağımlıları intihar girişiminde bulunanlar,bu insanlar zaten hayattan kopmuş kişilerdi kurtulan herkes travmatize olmadı dr gordon ve amanda onu anlayıp yardım etti
