Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
JO T'ESTIMO, ESPANYOL. #EspanyolRealBetis #RCDE
88,397 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
7 Kommentare

JuanmaRCDE💙🤍🚌vor 1 Jahr
Desparasiteu l'estadi q ahir el van omplir de polls els del betigüeno

el teu perrofla preferit🐧vor 1 Jahr
Hola Perico!! Soc en Martí, avui he vingut al camp a veure el betis, amb la meva parella (del betis), quan hem marcat gol i estaba celebrant li he fet un peto a ella i just hem sortit pel videomarcador i per al tv, hi ha alguna manera de poder tenir el clip del video?

Solar Heavyvor 1 Jahr
edm/bass/space/chill

Marta Pirotovor 1 Jahr
Espectacular.

El eden del rambo🎬vor 1 Jahr
Ambientazo

Flash Thomsonvor 1 Jahr
Wow

XiK 👊vor 1 Jahr
Pell de gallina


