正在加载视频...
视频加载失败
Jul i Stockholm,
10 条评论

Fäll regeringen om dom inte tar ett luciabeslut. Därför ni fick våra röster, för att minska invandringen, inte för att fika i de fina salongerna. Agera nu.

Jag förstår att du är ledsen

Dar in bidragen och lycksökarna som lever på oss arbetande skattebetalare lämnar omgående! Regeringen måste visa handlingskraft NU!🇸🇪 🇮🇱

Såg att de flesta brottslingar som inte kan utvisas är syrier. Hoppas att det snart blir dags att utvisa dem.

Fyfaan vad jag är less på det här jävla muslimskrikandet som har varit av olika orsaker sen oktober ifjol.

De firar att de skall åka hem till sitt land!

Sorgligt är vad det är att se sitt land förvandlas på detta vis. Rösta på SD är helt nödvändigt 2026

Många tomtar

Nej de firar tyrannen Assads fall, en av de diktatorer som SD hade goda kontakter med.

Såååå Fruktansvärt Hemskt..
