Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Julgran över Blekinge.. 🎄
33,672 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Kris Urkraft 🇸🇪🤝🇺🇦 🇮🇱 NAFO!vor 1 Jahr
Oj jävlar, nu snackar vi gran. Lite större än vi haft föregående år :D

Johan 🇸🇪 🇧🇷vor 1 Jahr
Snyggt!

Kriann🇸🇪🇺🇦vor 1 Jahr
Så fint.

Linda Bavovna Whipping Fella 🇸🇪vor 1 Jahr
Ser mer ut som en pil än en gran

Onga1vor 1 Jahr
Tänkte skriva julpil men ville inte vara taskig..

Evert Zandbergenvor 1 Jahr
Very nice!

Agneta🌺Carlquistvor 1 Jahr
Snyggt 👌

The Gotland Fella 🇺🇦vor 1 Jahr
Tjusigt! Fråga: saknas inte en hoj i mitten?

Onga1vor 1 Jahr
Dansken hade nog åkt hem redan..

anon88vor 1 Jahr
@Existenzse De där va väl ingen julgran heller

