Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Kaan neden bugün? İrade meselesi
220,981 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Kaan’ı üreten o şirketler 50 sene önce o zor şartlarda kurulmasaydı, bugün almak için 40 takla attığın o F16’lar Türkiyede üretilmeseydi sen bugün Kaan’ın lastiğini üretebilir miydin acaba Taha..⁉️ Baya boş yapmışsın..

Hükümet Emeklilerin maaşını iyileştirmek için bütçesi yokmuş. Kendileri söyledi. Gündemi oyalama.

Sen 6 yaşındaki çocuğun evlendirilmesini aklamaya çalışıyorsan, sen Kaan üretemezsin. 👇👇

Füze atsaydın Taha

Öğlen pazara giderken kaan aklımdaydı pazara girdim: patlıcan 70 tl biber 60 tl patates 20 tl soğan 16 tl maydanoz demet 10 tl, kıvırcık adet 35 tl, kabak 55 tl, beyaz peynir en ucuz 250 tl sonra kendi kendime, uçak yapıyoruz ama f16 modernizasyonu için neden abd'ye el açıyoruz,

Yine müthiş konuşmuşsun ağızına sağlık

Dolar neden bugün 5 tl değil de 32 tl.? Ya faiz neden 0 değil de 50. İrade meselesi.

1 tane prototype var. Kaç tane ülke sipariş verdi? Kendi savaş uçağımızı üretelim olur ama başka uçağın motorunu kullanmadan,başka bir yerden borç para almadan,vergilere bağlı kalmadan. Tüm ülkelere satalım kâr edelim. Neden siyasi malzeme yapsa derdindesiniz hep?‼️😡🤔

iki kelimede sahibine söylesene cakma milli

Helal olsun kral.
