Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Kaan neden bugün? İrade meselesi

220,981 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Kuzeyli
Kuzeylivor 2 Jahren

Kaan’ı üreten o şirketler 50 sene önce o zor şartlarda kurulmasaydı, bugün almak için 40 takla attığın o F16’lar Türkiyede üretilmeseydi sen bugün Kaan’ın lastiğini üretebilir miydin acaba Taha..⁉️ Baya boş yapmışsın..

Profilbild von Fvzdy
Fvzdyvor 2 Jahren

Hükümet Emeklilerin maaşını iyileştirmek için bütçesi yokmuş. Kendileri söyledi. Gündemi oyalama.

Profilbild von snr
snrvor 2 Jahren

Sen 6 yaşındaki çocuğun evlendirilmesini aklamaya çalışıyorsan, sen Kaan üretemezsin. 👇👇

Profilbild von 𝔸𝕪𝕙𝕒𝕟 𝔾
𝔸𝕪𝕙𝕒𝕟 𝔾vor 2 Jahren

Füze atsaydın Taha

Profilbild von CERKUDAY...
CERKUDAY...vor 2 Jahren

Öğlen pazara giderken kaan aklımdaydı pazara girdim: patlıcan 70 tl biber 60 tl patates 20 tl soğan 16 tl maydanoz demet 10 tl, kıvırcık adet 35 tl, kabak 55 tl, beyaz peynir en ucuz 250 tl sonra kendi kendime, uçak yapıyoruz ama f16 modernizasyonu için neden abd'ye el açıyoruz,

Profilbild von Türkiye_
Türkiye_vor 2 Jahren

Yine müthiş konuşmuşsun ağızına sağlık

Profilbild von Engin Öztürk
Engin Öztürkvor 2 Jahren

Dolar neden bugün 5 tl değil de 32 tl.? Ya faiz neden 0 değil de 50. İrade meselesi.

Profilbild von Sinan
Sinanvor 2 Jahren

1 tane prototype var. Kaç tane ülke sipariş verdi? Kendi savaş uçağımızı üretelim olur ama başka uçağın motorunu kullanmadan,başka bir yerden borç para almadan,vergilere bağlı kalmadan. Tüm ülkelere satalım kâr edelim. Neden siyasi malzeme yapsa derdindesiniz hep?‼️😡🤔

Profilbild von Kilicbey5454
Kilicbey5454vor 2 Jahren

iki kelimede sahibine söylesene cakma milli

Profilbild von 🇹🇷 FREE PALESTINE 🇵🇸
🇹🇷 FREE PALESTINE 🇵🇸vor 2 Jahren

Helal olsun kral.

Ähnliche Videos