Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Kaan neden bugün? İrade meselesi

220,981 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Kuzeyli profil fotoğrafı
Kuzeyli2 yıl önce

Kaan’ı üreten o şirketler 50 sene önce o zor şartlarda kurulmasaydı, bugün almak için 40 takla attığın o F16’lar Türkiyede üretilmeseydi sen bugün Kaan’ın lastiğini üretebilir miydin acaba Taha..⁉️ Baya boş yapmışsın..

Fvzdy profil fotoğrafı
Fvzdy2 yıl önce

Hükümet Emeklilerin maaşını iyileştirmek için bütçesi yokmuş. Kendileri söyledi. Gündemi oyalama.

snr profil fotoğrafı
snr2 yıl önce

Sen 6 yaşındaki çocuğun evlendirilmesini aklamaya çalışıyorsan, sen Kaan üretemezsin. 👇👇

𝔸𝕪𝕙𝕒𝕟 𝔾 profil fotoğrafı
𝔸𝕪𝕙𝕒𝕟 𝔾2 yıl önce

Füze atsaydın Taha

CERKUDAY... profil fotoğrafı
CERKUDAY...2 yıl önce

Öğlen pazara giderken kaan aklımdaydı pazara girdim: patlıcan 70 tl biber 60 tl patates 20 tl soğan 16 tl maydanoz demet 10 tl, kıvırcık adet 35 tl, kabak 55 tl, beyaz peynir en ucuz 250 tl sonra kendi kendime, uçak yapıyoruz ama f16 modernizasyonu için neden abd'ye el açıyoruz,

Türkiye_ profil fotoğrafı
Türkiye_2 yıl önce

Yine müthiş konuşmuşsun ağızına sağlık

Engin Öztürk profil fotoğrafı
Engin Öztürk2 yıl önce

Dolar neden bugün 5 tl değil de 32 tl.? Ya faiz neden 0 değil de 50. İrade meselesi.

Sinan profil fotoğrafı
Sinan2 yıl önce

1 tane prototype var. Kaç tane ülke sipariş verdi? Kendi savaş uçağımızı üretelim olur ama başka uçağın motorunu kullanmadan,başka bir yerden borç para almadan,vergilere bağlı kalmadan. Tüm ülkelere satalım kâr edelim. Neden siyasi malzeme yapsa derdindesiniz hep?‼️😡🤔

Kilicbey5454 profil fotoğrafı
Kilicbey54542 yıl önce

iki kelimede sahibine söylesene cakma milli

🇹🇷 FREE PALESTINE 🇵🇸 profil fotoğrafı
🇹🇷 FREE PALESTINE 🇵🇸2 yıl önce

Helal olsun kral.

Benzer Videolar