Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Kaç olasılık gördün?

27,597 views • 1 year ago •via X (Twitter)

3 Comments

himmybutlerr's profile picture
himmybutlerr1 year ago

tekke hoca nın sundan yapması lazım o mac

Rarely Tolerable.'s profile picture
Rarely Tolerable.1 year ago

How intelligent do you think AOC is?

Burak!'s profile picture
Burak!1 year ago

Vallahi cok güzel. Eline sağlık

Related Videos

🚨 Sorguluyorum başkanım! 👇Şu sözlerine kitap yazarım lakin olabildikce kısa tutmaya çalışacağım. İnşallah okursun.. Bunu kayıtsız şartsız Aziz Yıldırım diyenlerin büyük bölümüde, sırf sana kişisel düşmanlık besleyenlerin büyük bölümüde yiyebilir başkanım. Yiyene afiyet olsun. Ben yemem.. Sen 6 sene önce bir anda Koç Holding'den Spor dünyasına atılmış biri olsan eyvallah derim. Ama öyle mi oldu? Hayır. 2006'dan beri işin içindesin. yöneticilik, Asbaşkanlık yaptın. Bence çokta iyi yaptın görevini. Yönetime ilk girdiğin yıl Zico'yu gördün. Transfer nasıl yapılır gördün. Şampiyonlar Ligi'nde Sevilla nasıl elenir, Chelsea nasıl mağlup edilir gördün. Şampiyonluk gördün. Doğru nedir gördün. 2008/2009'da kadro nasıl yapılmaz gördün. İlk 3e girememeyi gördün. Galatasaray'ın masa oyunlarını gördün. Panik transfer gördün. Takım içi gruplaşma gördün. 2009/2010'da şampiyonluk nasıl çalındı gördün. Tüm ülkenin Fenerbahçe'ye karşı olduğunu gördün. Maç satanları, teşvik primi verenleri gördün. Futboldaki Fetö'yu gördün. 2010/2011 17de 16 nasıl yapılır gördün. Anadolu takımlarının sana düşmanlığını gördün. Herşeye rağmen nasıl şampiyon olunur gördün. 3 temmuzu gördün. Terör örgütünün saldırısını gördün. Sahalarda biber gazı yedin. Basın önünde Fenerbahçe'yi ölümüne savundun. Kimler kimlerle beraber gördün. Fenerbahçe için hapis yatan yönetici arkadaşını, başkanını gördün. Yarım günde 50.000 kadınımızın, çocuğumuzun stadı doldurduğunu, taraftarın kulübe olan sevdasını gördün. Feneriumda klimayı bile satın almak isteyen taraftarı gördün. Biber gazı yiyen çocukları gördün. Velhasıl kelam.. Sen 6 sene öncede yeterince tecrübeye sahiptin başkanım. Ben bunu sorgularım. Şimdi kalkıp "tecrübelendim" demen kusura bakma ama bana geçmiyor. Fenerbahçe için hayırlısı ne ise yüce Rabbim onu nasip etsin💛💙 Saygılarımla, LuganoBurak

LuganoBurak

17,799 views • 2 years ago