Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Kaikkia se leipä elättää 😳
10 Yorum

Videon perusteella mielenterveystyön rahoitusta pitää lisätä.

Onneksi nämä on niin selkeästi tunnistettavia MT-potilaita että ei tule vahingossakaan kukaan järkevät työnantaja tuollaisia palkkaamaan riesoikseen.

Tragikoomista on se että nämä käsien heiluttelijat kapinoi niitä vastaan jotka sen leivän heille mahdollistaa.

Tämä porukka ei suostu kehittymään ollenkaan. Vuosikymmenistä samaa öyhötystä vaikka elintaso nousee kohisten. Elintaso on noussut jopa silloin kun talouskasvu on juminut paikoillaan. Silti öytötys vain jatkuu.

Voisin lyödä satkun vetoa, että tuollakin on tai on ollut mielenterveydellisiä ongelmia.

Tuolla innokkuudella kun paistaisi seitsemän päivää viikossa Suomessa kasvatettuja pihvejä suomalaisessa hampurilaisravintolassa ja pakkaisi niistä hampurilaisia omalla rahallaan niitä ostaville niin saattaisi olla jopa hyödyksi tälle maailmalle.

Eli Kela.

Voitais sponssata tuokin turha sukankuluttaja sinne Palestiinaan. Vois tulla hätäseen ikävä tämän hallituksen siipien suojiin 😒.

Kylä nyt halitus vapisee!

Tuolla innokkuudella kun ottais TIG kolvin käteen ja alkais suhaamaan rosteria niin jäisi rahaa vähän taskunpohjalle.
