Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Kal diyemiyorum git de diyemiyorum arafta kaldım

35,286 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von Dilan ¹⁹⁰⁷
Dilan ¹⁹⁰⁷vor 1 Jahr

Ayıp dkkdkdkdkld

Profilbild von Moukoc
Moukocvor 1 Jahr

Nasıl git diyemiyorsun ben siktirsin gitsin diyorum hatta

Profilbild von Dilan ¹⁹⁰⁷
Dilan ¹⁹⁰⁷vor 1 Jahr

Ayıp deme

Profilbild von Coffee Fool
Coffee Foolvor 1 Jahr

I pledge allegiance to the bean

Profilbild von Atakan ⚡
Atakan ⚡vor 1 Jahr

Kalması lazım bu seneye kulübeye çekersek hoca olarak çok iyi olur yoksa ayax kafamızida tadicin ayrılmasını bekliyor akbaba gibi

Profilbild von Dilan ¹⁹⁰⁷
Dilan ¹⁹⁰⁷vor 1 Jahr

Bunu bende çok istiyorum

Profilbild von Zane
Zanevor 1 Jahr

lobisi çok güclü amk tadice laf atınca köpek gibi geliyorlar korkuyorum artık yemeye

Profilbild von Zuhal
Zuhalvor 1 Jahr

İnşallah şampiyon oluruz öyle göndeririz

Profilbild von Dilan ¹⁹⁰⁷
Dilan ¹⁹⁰⁷vor 1 Jahr

İnşallah

Profilbild von Yozgatlı66🇵🇸🇹🇷
Yozgatlı66🇵🇸🇹🇷vor 1 Jahr

Geçen sene iyiydi ama bu sene yaşının verdiği sıkıntıyı çekiyoruz büyük maçlarda. Seneye daha da kötü olur. Bence çok iyi TD olur

Profilbild von Dilan ¹⁹⁰⁷
Dilan ¹⁹⁰⁷vor 1 Jahr

Çok istiyorum td olmasını

Ähnliche Videos