Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Kal diyemiyorum git de diyemiyorum arafta kaldım
11 Kommentare

Dilan ¹⁹⁰⁷vor 1 Jahr
Ayıp dkkdkdkdkld

Moukocvor 1 Jahr
Nasıl git diyemiyorsun ben siktirsin gitsin diyorum hatta

Dilan ¹⁹⁰⁷vor 1 Jahr
Ayıp deme

Coffee Foolvor 1 Jahr
I pledge allegiance to the bean

Atakan ⚡vor 1 Jahr
Kalması lazım bu seneye kulübeye çekersek hoca olarak çok iyi olur yoksa ayax kafamızida tadicin ayrılmasını bekliyor akbaba gibi

Dilan ¹⁹⁰⁷vor 1 Jahr
Bunu bende çok istiyorum

Zanevor 1 Jahr
lobisi çok güclü amk tadice laf atınca köpek gibi geliyorlar korkuyorum artık yemeye

Zuhalvor 1 Jahr
İnşallah şampiyon oluruz öyle göndeririz

Dilan ¹⁹⁰⁷vor 1 Jahr
İnşallah

Yozgatlı66🇵🇸🇹🇷vor 1 Jahr
Geçen sene iyiydi ama bu sene yaşının verdiği sıkıntıyı çekiyoruz büyük maçlarda. Seneye daha da kötü olur. Bence çok iyi TD olur

Dilan ¹⁹⁰⁷vor 1 Jahr
Çok istiyorum td olmasını
