Loading video...
Video Failed to Load
Kalp krizi garantili
451,271 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

naberkan1 year ago
amk en son onu rulo yapıp kruvasana çevirseydi off canım çekti yorumlarıyla dolardı burası

Hans von Sachsenburg1 year ago
Croissant yapılışına hic bakmayın o zaman

❤️ 70 Cm Zurna Dürüm ❤️1 year ago
Şunu yiyenin çükü kalkmaz. Nerden bildiğimi sormayın

CGMasao171 year ago
Bende pideciyim bazen yapıyorum tabiki boyle margarini daha az sekilde tereyagi ile yapiyoruz tadi efsane otesi guzel ama

🐞Taş Altında Kalırım Laf Altında Kalmam🐞1 year ago
Ne alaka adam katmer yaptı işte Katmerde yağ ile olur

Sebastiyan Lang1 year ago
Boya fırçası da extrası

▇ █ 𝘼𝙔𝙇𝘼𝙆 𝘼𝘿𝘼𝙈 █ ▇1 year ago
Tereyağ kullansa okey. Ama bu margarin plastikle aynı şey mk

Prestige1 year ago
Çocukken bayılırdım yağlı ekmek derdik pazar sabahları fırından alıp yerdim güzel zamanlardı

Pikaçu Kerem1 year ago
kalp koşarak uzaklaştı

Bir Umut1 year ago
80'li yıllarda ramazan aylarında margarinli ve yumurtalı pide yaptırırdık. Heyt be ne güzeldi. Katıksız yeniyor :))
