Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

451,271 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

naberkan's profile picture
naberkan1 year ago

amk en son onu rulo yapıp kruvasana çevirseydi off canım çekti yorumlarıyla dolardı burası

Hans von Sachsenburg's profile picture
Hans von Sachsenburg1 year ago

Croissant yapılışına hic bakmayın o zaman

❤️ 70 Cm Zurna Dürüm ❤️'s profile picture
❤️ 70 Cm Zurna Dürüm ❤️1 year ago

Şunu yiyenin çükü kalkmaz. Nerden bildiğimi sormayın

CGMasao17's profile picture
CGMasao171 year ago

Bende pideciyim bazen yapıyorum tabiki boyle margarini daha az sekilde tereyagi ile yapiyoruz tadi efsane otesi guzel ama

🐞Taş Altında Kalırım Laf Altında Kalmam🐞's profile picture
🐞Taş Altında Kalırım Laf Altında Kalmam🐞1 year ago

Ne alaka adam katmer yaptı işte Katmerde yağ ile olur

Sebastiyan Lang's profile picture
Sebastiyan Lang1 year ago

Boya fırçası da extrası

▇ █ 𝘼𝙔𝙇𝘼𝙆 𝘼𝘿𝘼𝙈 █ ▇'s profile picture
▇ █ 𝘼𝙔𝙇𝘼𝙆 𝘼𝘿𝘼𝙈 █ ▇1 year ago

Tereyağ kullansa okey. Ama bu margarin plastikle aynı şey mk

Prestige's profile picture
Prestige1 year ago

Çocukken bayılırdım yağlı ekmek derdik pazar sabahları fırından alıp yerdim güzel zamanlardı

Pikaçu Kerem's profile picture
Pikaçu Kerem1 year ago

kalp koşarak uzaklaştı

Bir Umut's profile picture
Bir Umut1 year ago

80'li yıllarda ramazan aylarında margarinli ve yumurtalı pide yaptırırdık. Heyt be ne güzeldi. Katıksız yeniyor :))

Related Videos