Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

28,432 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

5 Kommentare

Profilbild von NİGEL🇹🇷
NİGEL🇹🇷vor 1 Jahr

Ağabey ailevi sebeplerden gitmeseydi ah ah sonra da yasaklı madde falan derken bitirdi tam çıkış yapıcak kariyerini

Profilbild von NigelHayes
NigelHayesvor 1 Jahr

gitmeseydi kalsaydı bambaska seviyede olurdu ah ah

Profilbild von İrfan
İrfanvor 1 Jahr

Bobbyden sonra oyun kurucu pozisyonunda deli gibi sevebildiğim tek isim bayılıyorum herife

Profilbild von eczacıolcakkatıksızfenerli
eczacıolcakkatıksızfenerlivor 1 Jahr

vallahi de şu sakatlıklar dün oynanan oyun bana o maçı hatırlattı nası bi maçtı ya hâlâ duygulandırıyor

Profilbild von Fedrico #TaraftarinSesi
Fedrico #TaraftarinSesivor 1 Jahr

Kalsaydı, efsanemiz olurdu. Yürekten oynuyordu.