Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Karakter demişken
28,432 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
5 Kommentare

NİGEL🇹🇷vor 1 Jahr
Ağabey ailevi sebeplerden gitmeseydi ah ah sonra da yasaklı madde falan derken bitirdi tam çıkış yapıcak kariyerini

NigelHayesvor 1 Jahr
gitmeseydi kalsaydı bambaska seviyede olurdu ah ah

İrfanvor 1 Jahr
Bobbyden sonra oyun kurucu pozisyonunda deli gibi sevebildiğim tek isim bayılıyorum herife

eczacıolcakkatıksızfenerlivor 1 Jahr
vallahi de şu sakatlıklar dün oynanan oyun bana o maçı hatırlattı nası bi maçtı ya hâlâ duygulandırıyor

Fedrico #TaraftarinSesivor 1 Jahr
Kalsaydı, efsanemiz olurdu. Yürekten oynuyordu.
