Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

"Karar doğru" Memorandum |

178,788 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Nexus's profile picture
Nexus1 year ago

@firataydinus Nasıl olur ama icardi pp li çocuklar penaltı değil diyor.

OnurA💛's profile picture
OnurA💛1 year ago

@firataydinus Penaltı doğru. Kırmızı kartlar doğru. Ne boşa yangın yapıyor bu cemaatspor? Rize kimseye oynamadığı, mücadele etmediği oyunu bize oynadı dün akşam. Cemaatspor'dan 5 yerken neredeydi Rize? Aynı mücadeleyi her takıma karşı yapmalılar.

fbwalker's profile picture
fbwalker1 year ago

@firataydinus Hocam bu kararı da değerlendirir misiniz?

morata's profile picture
morata1 year ago

@firataydinus Kendini yere attığı anı göstersene top korner de daha

Rem〽️zi_1907's profile picture
Rem〽️zi_19071 year ago

@firataydinus Yüzde yüz doğru adam topla oynamaya çalışıyor

ABHINAV KUMAR YADAV's profile picture
ABHINAV KUMAR YADAV1 year ago

@firataydinus It seems like you mentioned Karar doğru,which translates to The decision is correct in Turkish. If you're referring to a specific memorandum or need assistance with it, please share more details so I can help!

Efendy Sports's profile picture
Efendy Sports1 year ago

@firataydinus Aynı şeyler Galatasaray maçında yaşansa ortalık yangın yeriydi sanki 🤔

Mustafa's profile picture
Mustafa1 year ago

@firataydinus Sizce doğru mu?

💛💙🇹🇷's profile picture
💛💙🇹🇷1 year ago

@firataydinus Fenerli yoneticiler,aksam antep macini takip etsinler..aksam hakeme yine ayar verildi..aksam penalti,kirmizi kart,frikik vs..olabilir..acun trt ye ciksin yorum yapiyor..tavuk gibi yok oluyor..hakemin psikolojisine oynuyorlar..baska gucleri yok. .

Clean Harry's profile picture
Clean Harry1 year ago

@firataydinus Gs penaltı kazanıyor, hatta o penaltıları maç sonlarında, skor berabereyken alıyor hiç tartisilmiyor. Biz penaltı kazanınca salise salise inceleniyor, saatlerce tartışılıyor. Kabak gibi penaltı, hırsıza hakli olduğumuzu ispat etmeye çalışmaya gerek yok.

Related Videos