Loading video...
Video Failed to Load
Karınca satın almak mı ? 😳
408,070 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Çocukken 2 sene çobanlık yaptım. Telefon tablet yok, can sıkıntısından bir tane karınca kolonisi keşfettim. Annem ekmek arası yapar çantama koyardı, bu ekmeğin en az yarısını bu karıncalara verirdim. Enn keyifli aktiviteydi, ben karınca duasını bilmiyorum siz edin derdim hey gidi

Biz evden kaçırmaya çalışıyoz bu kargoyla getirmiş

Ya abla sen aklını sıçtın mı ne yaptın allasen ya?

Mutfakta vardı bizim bu koloniden ne yaptıysam gitmediler meğer benim oğlan(5) hergce kalkıp şeker dökmüş duvar dibine.Sabah kalkıp ah yavvulayim doydunuz mu deyince aydinlandim.Demem o ki para verip almaya gerek yok ☺️

Güzel hobide bunun için set almana gerek yok. Bu aşırı hazır bir şey alınca hobi olmuyor ki. Bunu sen kuracaksın sen yapacaksın karıncayı sen bulacaksın bir anlamı olsun.

Satın alma, sahiplen!

elraen bunu beğendi

Ruh hastası 🥴

@siradisi_bilim Yavruları sahiplendiriyor mu acaba

Tezgahın kenarından çıkmasınlar diye tuz döküyorum ben 🤦♀️

