Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Karınca satın almak mı ? 😳

408,070 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Vedat's profile picture
Vedat1 year ago

Çocukken 2 sene çobanlık yaptım. Telefon tablet yok, can sıkıntısından bir tane karınca kolonisi keşfettim. Annem ekmek arası yapar çantama koyardı, bu ekmeğin en az yarısını bu karıncalara verirdim. Enn keyifli aktiviteydi, ben karınca duasını bilmiyorum siz edin derdim hey gidi

•Engin•'s profile picture
•Engin•1 year ago

Biz evden kaçırmaya çalışıyoz bu kargoyla getirmiş

İnsansız Araç Havası's profile picture
İnsansız Araç Havası1 year ago

Ya abla sen aklını sıçtın mı ne yaptın allasen ya?

Mehlika's profile picture
Mehlika1 year ago

Mutfakta vardı bizim bu koloniden ne yaptıysam gitmediler meğer benim oğlan(5) hergce kalkıp şeker dökmüş duvar dibine.Sabah kalkıp ah yavvulayim doydunuz mu deyince aydinlandim.Demem o ki para verip almaya gerek yok ☺️

@mimarovic8's profile picture
@mimarovic81 year ago

Güzel hobide bunun için set almana gerek yok. Bu aşırı hazır bir şey alınca hobi olmuyor ki. Bunu sen kuracaksın sen yapacaksın karıncayı sen bulacaksın bir anlamı olsun.

Spartaküs's profile picture
Spartaküs1 year ago

Satın alma, sahiplen!

Wasaki's profile picture
Wasaki1 year ago

elraen bunu beğendi

Serseriborsacı's profile picture
Serseriborsacı1 year ago

Ruh hastası 🥴

Deniz Rahmioğlu's profile picture
Deniz Rahmioğlu1 year ago

@siradisi_bilim Yavruları sahiplendiriyor mu acaba

arafta's profile picture
arafta1 year ago

Tezgahın kenarından çıkmasınlar diye tuz döküyorum ben 🤦‍♀️

Related Videos