Loading video...
Video Failed to Load
Kaşe, imza...
660,864 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

Aslantepede 80dk 10 kisi şut attırmadan hakemi de üstünüze koyup yapıştırdığımız için sıkıntı yok

kaşe imza

Hala akıllanmamış Awmun aveli fener rams parka nasıl gelecek diyordu, 10 kişi çakınca ebesininkini tersten gördü hala utanmadan konuşuyo

Mabedinde ne olduğunu gördün beher avanak. Anlaşılan o gol Galatasaray’ın mabedinde senin mabadına girmiş.

Söyledikleri doğru İyi de niye değişik değişik triplere giriyor :)

Rams parkı skmize daşşamıza sürdük gelin alın

Ebebebe kısmında patladım aq 😂😂

Gecen sene de aynı şeyi diyordu bu aq ya dinleyen var mı şunu

Aslantepeye geliriz kanka ne sıkıntısı var geçen sene de geldik 10 kişi kaldık yine de yendik amk? Bu Batuhan böğürünce söylediklerinin geçerliliğinin arttığını mı düşünüyor acaba. Aynen yenilirseler hiç motivasyon kaybı olmaz 🤣
Related Videos
Sensitive content
imza kaşe mühür
no context beşiktaş
110,408 views • 1 year ago
Sensitive content
Mühür kaşe imza kardeşim
Başvekil
19,953 views • 1 year ago
Sensitive content
Cv kaşe mühür imza nokta
Emre
22,967 views • 5 months ago
