Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
“Kaybolmak…”
11 Yorum

ℳℯ𝓁𝓉ℯ𝓂1 yıl önce
Bu kıştan beklentim kaybolmak ❤️

Rock Paper Sizzle1 yıl önce
💪 Merica, we're taking it back. 💯 You like Trump, you know it, time to show it. ✅ T's for Trump here:

Ebişe Eser1 yıl önce
Kış mevsimini neden seviyorsun diyenlere cevabımdır..🫶❄️

♡《📻 ☕🍎》♡1 yıl önce
Böyle uzun uzun yürürken kendinde kaybolmalık bu an

Ömer Öz1 yıl önce
Kaybolmak demişken bir kere jarkovačko jezero adında bir göletin etrafında yürürken kaybolmuştum karanlık çökmek üzereydi ve tam 1 saat 45 dakika boyunca otların arasında yanlış yöne doğru koşmuştum. Allah kimseyi yanlış yola düşürmesin🤦🏻♂️

rukiye1 yıl önce
kaybolmanın da baharı vardır.

Bahar Peker1 yıl önce
İhtiyaç

Kerim...1 yıl önce
Beni benden aldın hem şarkı hem kış yürüyüşü...

selver1 yıl önce
Çok güzel

Soner Öztekin1 yıl önce
En sevdiğim yağış 🌨🌨🌨❄❄⛄⛄⛄

Soner Öztekin1 yıl önce
Müzikle uyumu muhteşem
Benzer Videolar
0:23
Sensitive content
"unutulup karanlıkta kaybolmak ne güzel."
Melankolik Film
35,024 görüntüleme • 1 yıl önce

