Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Kaydedin lazım olabilir👍
11 Yorum

Direk döksen daha kolay hortuma gerek yok🙂.Bir depodan başka bir depoya yakıt ihtiyacı olduğunda nasıl bir yol izlemek gerek, o bilgi daha pratik olabilir🙂

you might like this

Lamba yandığı zaman mazot alacak kadar akıl nasip etsin Allah. Bunu da kaydedin lazım olur

@VahsiHayatlar Bunu bile biliyorum diye sevilmedim sjsjsjsjs

Yirmi yıldan fazladır sürekli araç kullanırım. Belki yüzbinlerce kilometre yol yaptım. Bir kere bile yakıtım bitip yolda kalmadım. Neden; çünkü tedbirimi ona göre alırım. O yüzden böyle saçma bilgilere hiç ihtiyacım olmadı, olmaz da. Elli liralık mazot alan arkadaşlara başarılar.

ya da bir tane huni veya benzeri eşya işi çözer

Çok güzel benzin bidonları satıyorlar benzinciler de , kaydetmenize gerek yok benzinciye gidince görürsünüz 👍🏻

Arabaya serum taktı 🤣🤣

@BilimleKalin Temel fizik açık hava basıncı

1 litrelik pet şişeyi ortadan iki böl huni olarak kullan.. tırrek

İnşallah yolda mazotumuz bitmez
