Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Kayıtlar YALAN söylemez!!! 🦅🦅🦅🦅🦅
27,981 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
34 Kommentare

Divan Başkanı olmanız dileğiyle Ahmet Abi 🖤🤍🦅

take the journey

Ahmet abi Büyük Beşiktaş Taraftarı her şeyin farkında. Üzme kendini sakın. Bu camianın sana ihtiyacı var. 🦅

Biz seni biliyoruz abi. O çapsızların ne dediğinin bir önemi yok.

Sizi birde divan başkanı olarak görmek isteriz

Ahmet abi bu camianın senin gibi ağbeylere ihtiyacı var o çapsızlara gerekeni vereceğini ve Beşiktaşın tek kuruşuna bile sahip çıkacağını biliyoruz gerek hukuki olsun gerek tartışmada olsun

Kongrelerde kavga çıkaranlar belli tespiti zorda değil kim kavga ciakrirsa 2 kongreyee katılamasin tekrarında ihraç edilsin kalabalık gelen dernekler sürekli olay çıkarıyor

Başkanım siz o toplantıda gereğini yaptınız bizzat izledim. Ama o gün küfür kıyamet giden adını anmayacağım kişi hasan arat ve ekibi yüzünden bugün kahraman gibi gelip divanda sizlere ahkam kestiler. Gedsonu getirdiğini söyleyip amartey i vb. lerini getirdiğini söyleyemeyenler.

Seni divan başkanı olarak görürüz inşallah ahmet ağabey 🙏🏻

Size yapılan davranış saygısızlıktı.Neyse ki elimiz de kayıtlar var gerçekler ortada. Bazı insanların seviyelerini biliyoruz o yüzden fikirlerinize saygı duyduğum biri olarak bunlara çok da takılmamak lazım.

ANÇ bence kendi camiasına dönsün orayla ilgilensin Ahmet abi.

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Ahmet abi büyük Beşiktaş taraftarı arkanda canını sıkma , bizlerin sizlere sizlerin bize ihtiyacı var Beşiktaş hepimizin birlik beraberlik içinde güzel günlere inşallah 🦅🦅🦅

Ağzına sağlık abi 🙏🦅

Ahmet abi seni divan başkanı olarak görmek istiyoruz, herkes seni de sana taş atanları da biliyor. Doğru yoldasın emeklerin için teşekkür ederiz.

onların seviyeleri belli başkan, sen yoluna devam et🦅

Beşiktaş camiasında sizin gibi böyle adamlara çok ihtiyaç var Var olun Ahmet ağabey🦅👋

Sizi divan başkanı olarak görmek isteriz Başkanım

Tanımasamda fikirlerini ve tutumunu çok beğendiğim birisin Ahmet abi. 👏 🦅🦅

Bende oradaydım, Ahmet bey çok güzel ifade etti , böyle her eski başkana hakaret edilirse , başkan olmaya herkes çekinir.

Ahmet Bey keşke hiç paylaşmadaydınız da yüzünü görmeseydik gene ihraç edemiyor muyuz bu şahsı bu kulüpten. 2. Başkanlığından beri kulübe 1 gram faydası olmadığı gibi hep yalanla iftiralarla berbat kulüp yönetimiyle koca camiayı bitirdi bu trabzonlu.

Anç ve arat bir daha kulübün kapısından içeri girmesin onların verdiği zarar bizi 5 yıl geriye attı

Ahmet abi boş boş konuşanlara aldırma. Her yerde çürük çarık çıkar. Sen Beşiktaş'ın kendisisin. Görevi bırakma, bırakacaksan da elin kolun daima Beşiktaş'ta olsun.

Sen haklısın Ahmet abi herkes her şeyi görüyor merak etme

İnşallah yeni divan başkanımız Avukat Ahmet Akpınardır. Ahmet nur çebi denen kibir abidesi. Afrika kupası varken afrikalıları kulübe dolduran, kronik sakatları kulübe dolduran zat, bu videoda sana kapk olsun. hasan arattan sonra bu kulüpte en kötü @Besiktas 'a zarar veren kişisn

Helal olsun @AvAhmetAkpinar

🦅

Başkan olsana başkan olsana Trabzon’a başkan olsana

Hasan kaçan ve çebiyi ihraç etmek bu kadar zor olmamalı sayın başkanım bu kadar esnek davaranılırsa her gelen borç takıp zarar verip birazda ben başkan olayım sonra kaçar giderim diyecek yıllardır kasım ayında havlu atan beşiktaşa kötülük yapanların bu salona girmeleri üzücü

🖤🤍🙏🏿

Beyefendi sağa sola saldırarak aklınca yalnız kahraman rolünü oynamaya çalıştı. Siz kürsüde kendisine gerekli cevabı verdiniz. Camia da zaten kimin ne olduğunu gayet iyi biliyor. Camiamızın sizin gibi insanlara ihtiyacı var başkanım, iyi ki varsınız

ANÇ cevap verilmeye bile değmez Ahmet abi boşver. Kartal sinek avlamaz

trabzonsporlu çebiyi bu klübe kim ve nezaman üye yaptı??

Biz yanındayız ağabey. Senin Beşiktaşlılığına da , objektifliğine de inanıyoruz.
