正在加载视频...
视频加载失败
Kaza sonrası görüntü.
5 条评论

Acorn Branch1 年前
Ah bee çok kötü

Can AVAR 🐺🇹🇷1 年前
Çok şükür kimseye birşey olmamış..

Emre Gegekli1 年前
Bim şoförlerinin hepsi kasap oluyor sanırsın tüm yollar babasının öyle gidiyorlar yolda

Turgut TELLİOĞLU1 年前
Allah tan araba kaliteliydi Geçmiş olsun..

Ali Burak Aksoy1 年前
Çok şükür bu sefer kurtulmuşlar.

