Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Kejadian Kota Bharu

403,186 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

🅂🅈🄰🄼🄸🅁8584 profil fotoğrafı
🅂🅈🄰🄼🄸🅁85841 yıl önce

Dah 3 video kemalangan aku tgok ditempat yg sama. X ada tindakan ke dr pihak kerajaan negeri?

Bohemian Rhaptodi profil fotoğrafı
Bohemian Rhaptodi1 yıl önce

Seen this kind of situation many times. Kereta yang konon baik hati ni kena pakai otak, check kiri kanan sebelum bagi laluan. Kalau line tak clear, jalan ja. Yang nak masuk simpang tu memang dia kena tunggu sampai jalan kosong. Jangan dok high beam sangat.

X 🔻 profil fotoğrafı
X 🔻1 yıl önce

Sbb tu la ayah aku pesan dulu.. Kalau bawak kereta, jgn nak jadi baik sangat bagi org melintas, especially jalan kaki.. Sbb kalau jalan tu besar or ada dua Lane, maybe kita bagi laluan, org sebelah tak perasan n tak bagi laluan. Mcm ni la jadi..

handy profil fotoğrafı
handy1 yıl önce

Motor mcm biasa. Kereta slow, dia laju mcm biasa

Syarmilla ✨ profil fotoğrafı
Syarmilla ✨1 yıl önce

motor ni kalau nampak kereta tengah slow dia mmg tak boleh slow down jugak ke?

This Is The Way profil fotoğrafı
This Is The Way1 yıl önce

Rasanya JKR dah boleh buat sesuatu dgn jalan ni, kerap sangat eksiden situ

Moih profil fotoğrafı
Moih1 yıl önce

Bodo betol pbt/jkr jalan ni, beribu ke dah sini, ko concrete barricade jelah sepanjang jalan ni, no uturn nk cross. Betol org ckp org kerajaan lembab, kena pulak kerajaan kelangan, dua kali lembab

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

this reminds me of driving through a city

Luca profil fotoğrafı
Luca1 yıl önce

Bro had 3 business days to react

RAIN profil fotoğrafı
RAIN1 yıl önce

Tempat yang sama. PAS tak ada inisiatif sebab tahu kutuk je. Ahli PAS tak bijak, hasilnya gini lah. Janji Mercedes ada. Musim banjir daya tarikan pelancong.

🍉Kakarockto🍉 profil fotoğrafı
🍉Kakarockto🍉1 yıl önce

Sbb tu kalau ada kereta bagi laluan kt sy utk msuk, sy suruh dia jalan dlu..sbb tak nmpk kereta/moto di kiri jalan.. 2-3 kali dh nk kena langgar di situasi yg sama 🤣

Benzer Videolar