Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Kenapa Bandung?
173,428 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Iduy2 yıl önce
Nu ditewak Sekda mang. Ema Sumarna geus lain Plh Walikota Bandung deui. Ayana PJ Walikota Bambang Ieu mah lain nyinyirnya. Ngan bisi nu nonton aya nu ka gocek nyangkana PJ Walikota nu ditewak

Guzman Sige2 yıl önce
Muhun lepat, kedahna sekda

Splendid Luckmonger2 yıl önce
posena siga nuju maen langlayangan mang😂

Guzman Sige2 yıl önce
@brilliuuun Tadina bade, ngan kagok ah bisi hujan

Eva Anwar2 yıl önce
Abdi mah Bandung nyingcet😁

アンワル.2 yıl önce
Tah eta ngabuburit

Gilang Xtv2 yıl önce
Sabarrrr A

Guzman Sige2 yıl önce
Sagala bareuh

s2 yıl önce
wkwkkwkw 🤣 bener si a

Adit2 yıl önce
Haakh Rudett
