Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Kentsel dönüşüme bir öneri

73,966 views • 2 years ago •via X (Twitter)

11 Comments

Cabbar Ceylan (Nazmi)'s profile picture
Cabbar Ceylan (Nazmi)2 years ago

Aklı yok Fikri var

NITTO TIRE USA's profile picture
NITTO TIRE USA1 year ago

Introducing the 3PMS-rated Nitto Motivo 365 UHP All-Weather Tire. The next-generation of Motivo, and the next evolution of all-season tires. Learn more about Motivo 365 at

Kışlasız Genç's profile picture
Kışlasız Genç2 years ago

Bedelli Askerlik için bir öneri

Ömer İşlemecioğlu's profile picture
Ömer İşlemecioğlu2 years ago

Üsküdar kirazlıtepe bölgesinde yaşıyorum %51 geçen parsel yıkılacak sözü vardı bizim parsel %70 imza verdik kentsel dönüşüm olması lazım çok eski evler Allah korusun bir deprem de toparlanmaz :(

KadimElifba's profile picture
KadimElifba2 years ago

kent değil şehir; öneri değil teklif, tavsiye, nasihat; diyelim ve Türkçemize sahip çıkalım. #UyghurGenocide #GazaGenocide

Sefa Tunahan YAŞAR 🇹🇷's profile picture
Sefa Tunahan YAŞAR 🇹🇷2 years ago

Apple bilgisayar demek. Boykota ne oldu ?

🇹🇷TRfun🇹🇷's profile picture
🇹🇷TRfun🇹🇷2 years ago

Dert metrekare değil, dert dönüşüm değil, dert fahiş fiyata kime satarım daha çok nasıl vurgun yaparım bu binalardan.

Sports's profile picture
Sports2 years ago

Elinde iPhone MacBook , altında Tesla , gözünde rayban sorsan İsrail terörist . Sen böyle iki yüzlü bir trolsün , çakma gazeteci trol hüso . O yapmacık ve hiç bir şeyden anlamaz tavırlarınla kimse seni 4 dk izlemez bu arada yalaka cahil @thhsynkrgz

🆁🅴🆂🆄🅻 🆃🅰🅽🅸🆁🅻🅸's profile picture
🆁🅴🆂🆄🅻 🆃🅰🅽🅸🆁🅻🅸2 years ago

Bu bloklara depremde AĞIR HASARLI raporu verilmiştir @thhsynkrgz Şimdi güçlendirme ile kurtarılabilinir raporu verilmiş ! Bakınız lütfen. Sayın Bakan @mehmetozhaseki Sayın başkan @HanifiToptas İlgili belediye @onikisubatbeltr bu bloklara güçlendirme ruhsatı verip onaylayacak mısınız ?

Emin Umit Guner's profile picture
Emin Umit Guner2 years ago

Keşke bunları veya benzerlerini iktidar kararlı ve net şekilde uygulayabilse, 20 senede defalarca deprem oldu ama yeter bu aciziyet

elipss's profile picture
elipss2 years ago

Katılmıyorum ! Sitemiz hasarlı durumda ! İmar sıkıntımız var 80 daireye 72 daire veriyor @umraniyebeltr ! Heryere kuleler dikerken bize bunu reva görüyor ! Hak kaybı sebebi ile kimse yanaşmıyor ! Bizlere birşey olur ise sorumlusu belediye!

Related Videos