Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
"Keşke öyle olmasa.."
465,339 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Haklı bir duruş ve harika bir tespit. 👏 Keşke "Ben çok önemli bir insan değilim" yerine "Her insan çok önemlidir; sen de çok önemlisin. Kendini değersiz görme." deseydin.

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Kraldan çok Kralcı olunca böyle oluyor

Mordecai sesiyle ciddiyetini alamıyorum ama haklı 😄

Dedi yolladı işveren ⁉️

deadpool gelmiş küfür eder diye işi çözmüşler

Son cümlenizde ki : "O haksızlığa göz yuman insan" Ne güzel demişsiniz 👏

Genelde büyük özel hastanelerde karşılaştığım bir şey randevunun 1-1.5 saat sonrasına dek bekletilmek. Hatta terk-i diyar eylemeden doktoruma "hastaları bekletmek 'bizim zamanımız sizinkinden değerli' mesajı veriyor" demiştim. Eminim gittiği ülkede tam saatinde hasta bakıyordur

Arkada çalan müzik fikrimi değiştirdi. Çok haklı. Müziksiz karar veremiyordum.

dublaj mi bu
