Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

465,339 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Edip Yüksel
Edip Yükselvor 1 Jahr

Haklı bir duruş ve harika bir tespit. 👏 Keşke "Ben çok önemli bir insan değilim" yerine "Her insan çok önemlidir; sen de çok önemlisin. Kendini değersiz görme." deseydin.

Profilbild von Demet Akalin
Demet Akalinvor 1 Jahr

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Profilbild von ömer sever
ömer severvor 1 Jahr

Kraldan çok Kralcı olunca böyle oluyor

Profilbild von Murat Tiriç
Murat Tiriçvor 1 Jahr

Mordecai sesiyle ciddiyetini alamıyorum ama haklı 😄

Profilbild von топпу вава
топпу ваваvor 1 Jahr

Dedi yolladı işveren ⁉️

Profilbild von Gülme Komşuna
Gülme Komşunavor 1 Jahr

deadpool gelmiş küfür eder diye işi çözmüşler

Profilbild von Meltem Digi
Meltem Digivor 1 Jahr

Son cümlenizde ki : "O haksızlığa göz yuman insan" Ne güzel demişsiniz 👏

Profilbild von Gülten
Gültenvor 1 Jahr

Genelde büyük özel hastanelerde karşılaştığım bir şey randevunun 1-1.5 saat sonrasına dek bekletilmek. Hatta terk-i diyar eylemeden doktoruma "hastaları bekletmek 'bizim zamanımız sizinkinden değerli' mesajı veriyor" demiştim. Eminim gittiği ülkede tam saatinde hasta bakıyordur

Profilbild von DOLAPDERE DÜKÜ
DOLAPDERE DÜKÜvor 1 Jahr

Arkada çalan müzik fikrimi değiştirdi. Çok haklı. Müziksiz karar veremiyordum.

Profilbild von Ali
Alivor 1 Jahr

dublaj mi bu

Ähnliche Videos